Gratis verzending v.a. € 50,- | v.a. € 100,- een presentje cadeau

Klantenservice

Lees hier alles over retourneren, levertijd, verzending, garantie, klachten en betaling. Staat je vraag er niet bij mail dan gerust naar info@skynz.nl.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht heb je een verkeerd artikel besteld of misschien is er een andere reden. Wat de reden ook is, je hebt natuurlijk het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Zorg er dus voor dat je binnen 14 dagen na ontvangst je retour bij ons aanmeldt. Na het aanmelden van je retour heb je nog eens 7 dagen de tijd om je product retour te sturen. Je krijgt daarna het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen zijn voor jezelf, tenzij het een fout vanuit onze kant betreft. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht mag je het retourformulier invullen (klik hierboven op de roze button). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,95 voor bestellingen onder de € 50,-

Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Bestellingen vanaf € 100,- ontvangen een leuk presentje.

Levering verloopt via de pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Momenteel bieden we de volgende betaalmethode aan:

  • iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwt, veilig en gemakkelijk je bestelling afrekenen. Via iDEAL kom je direct uit bij de internet betaalomgeving van je eigen bank.

Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Je rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.

Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:

  • Bestel een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode bij het bestelproces
  • Selecteer de bank waar je jouw bankzaken al online regelt
  • Je komt direct in de bekende internet betaalomgeving van de bank
  • De relevante gegevens van de aankoop zijn al ingevuld
  • Keur de betaling goed
  • Je ontvangt een bevestiging van de bank
  • Je keert terug naar de webshop en de bestelling en betaling zijn geslaagd!

Het kan natuurlijk voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland en waardoor er een klacht ontstaat. Dan raden we je aan om je klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@skynz.nl.

Retourformulier

Vul hieronder je gegevens in, pak daarna je producten in originele verpakking en ongeopend in, noteer je bestelnummer op het pakketje of voeg een notitie toe aan je pakket en stuur deze retour naar:

Skynz
Boevenbrinkstraat 13
7396 PA Terwolde